Kundportal

Här kan du logga in i vår kundportal.

Kundportal – Ärenden

Ni har idag fått genomgång hur ni får kontakt med oss via vår iPortal – Kundportal. Här hittar ni en beskrivning angående ärenden.

Välkommen till kundportalen

På startsidan så hittar du några kontaktuppgifter till oss, så att du kan skapa ärenden vid behov.



Ärenden – Visa ärenden

Under "Ärenden" så får du en översikt över alla ärenden du har registrerat hos oss. Du ser även alla avslutade ärenden och så har du möjlighet att filtrera ärenden med datum eller ett sökord.

Du kan även klicka in dig på ett ärende, så får du upp en detaljvy som tillåter dig att lägga till en kommentar eller ladda upp en fil.

OBS! Ifall du har adminrättigheter så ser du alla ärenden från hela ditt företag som är registrerade hos oss.

 

Ärenden – Nytt ärende

Du kan skapa ett nytt ärende genom att klicka på "Nytt ärende". Där ska du fylla i en tydlig och enkel rubrik, samt en beskrivning om vad problemet handlar om. Om det underlättar så kan du även bifoga en fil.

 

Ärenden – SLA-nivåer

Den här sidan är en informationssida där ni kan se förklaringar till alla olika SLA-nivåer som finns, samt servicetider på dem.