Vår kundportal

Registrera dig idag.

Så här registrerar du dig i kundportalen

För att kunna använda olika tjänster i vår kundportal, så behöver du skapa ett konto först. Sen har du tillgång till dina ärenden som du har skapat hos oss.

Ladda hem Word-dokument

Registrering

  1. Gå till kundportalen.
  2. Tryck på registrera och fyll i formuläret.
  3. Ditt konto är nu skapat, om inget problem uppstod. Du får ett mail till din e-post, där du ska aktivera ditt konto.
  4. Efter att du har aktiverat ditt konto, kan du nu logga in i kundportalen med din e-post och ditt valda lösenord.
  5. När du är inloggad, så har du tillgång till två sidor, det är "Startsida" och "Ärenden".

 

Ärenden

För att se ärenden, ska du trycka på ikonen "Ärenden". Där får du fram en lista på alla dina ärenden som du har skapat. De är indelade i "Aktiva" och "Inaktiva".

För att lägga till information i ett ärende, så ska du trycka på det ärendet du vill ändra. Du får upp en detaljvy, där du kan lägga till information och eventuella filer.

 

Nytt ärende

Under "Ärenden" finns det en sida som heter "Nytt ärende". Tryck där och fyll i en tydlig rubrik, en beskrivning och lägg till eventuella filer. När du trycker på "Skapa ärende", får du ett ärende-ID. Detta ärende kan du sen även se i listan med alla dina ärenden.